Fashionjoint

Imorgon blir det shopping

Imorgon ska jag till Västerås och det är så mycket jag vill se. Först det allra viktigaste Angelica Blicks kollektion för BIK BOK, Ida Sjöstedts kollektion för Monki, kolla om jag hittar någon mer fin bikini, vill kika efter detta underbara spagetti linne ovan på Angelica på H&M, cubus nya jeans kollektion(!!) och avsluta på bästa sallads stället vid vattnet. Ska även kika efter ett vattentät skal till min kamera eller iphone, så man kan ta några undervattensfiske bilder där borta! Ett måste :D 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Josefine

Åh vad kul med shopping! :D

Svar: Ska du också kolla in angelicas kollektion? Själv har jag längtat flera månader :D
sanna hyvärinen

2014-04-25 - 20:45:57
Hemsida: http://jjosefinehallgren.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.