Fashionjoint

Första dagen i paradiset

bahamas semester


Här har vi spenderat hela morgonen! Super skönt i vattnet och vädret är perfekt. Idag började vi med en promenad ner till närmsta supermarket för att shoppa frukt och vatten så vi har det resten av dagarna. Nu har vi precis beställt några drinkar vid stranden och ska upp till rummet för att hämta våra snorklar och cyclop. Dessa bilder är tagna med min mobil och jag frågade just om datorerna har usb och det har dem, perfekt! Men kom ihåg att om jag bloggar på kvällarna här så är ni sju timmar efter så ni får läsa inlägget morgonen efter! :) 

Posted in: Bahamas 2014







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.