Fashionjoint

En bra dag

 
Min absoluta favorit låt just nu kan ni lyssna på ovan (låten börjar 0:18). Jag älskar hans röst och texten är perfekt. Jag har sjungt på den hela helgen och kan inte få nog. Emil sa att det här är våran Bahamas låt, att den ska vi lyssna på när vi solar på stranden, underbart. ♥ Kan inte bestämma mig vilken version som är bäst, originalet, live eller mixen. (älskar videon till originalet) Vilken tycker ni?
 
Idag har jag umgåtts med min älskade vän Sandra, har saknat mig ihjäl efter henne, hon pluggar i Uppsala så vi hade inte setts på jätte länge, men idag så gick vi ner till stan där det var vårmarknad och tivoli. Hann planera lite även för sommarens planer, om det blir jobba på festival i år igen eller inte. Vi hade så jävla roligt förra året, minnen för livet. Har även hunnit äta påskmiddag både igår kväll och idag hos Emil och hans släkt. Idag har det varit underbart väder och det får mig att må så bra, att le och att bara må så jävla bra, men det är jag nog inte ensam om! Jag hoppas ni mina kära läsare har haft en lika bra dag.

Posted in: Musik







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.