Fashionjoint

Volang ifrån Gina

Har letat efter en top med sån här mjuk peplum, testade denna ifrån Gina Tricot igår, men den vita var mer gulvit och inte kritvit. Funderar dock om jag ska beställa den gråa. Vad tycker ni grå eller vit? Tror jag kommer ångra mig om jag inte köper den, velade så mycket i butiken haha... 149 kronor!

Idag har jag jobbat 4 timmar bara, ska snart ta en promenad sen åka ner till älsklingen!

Posted in: Mode





Skrivet av: Ann-Christine

Jag har den både i vitt och svart men är sugen på den rosa haha. Ta den som passar bäst till dina andra kläder så att du kan ha den i många olika outfits :)

Svar: Fanns grå med såg jag på affären haha!! Hur matchar du dem? Svarta jeans eller? :) har du bild på bloggen?
sanna hyvärinen

2013-09-12 - 14:11:31
Hemsida: http://annchristineagrens.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Jätte fin modell. Va kul att de ringde och du fick jobba igen där du va tidigare. Kram

Svar: Super kul :) älskar det jobbet alla är ubderbara *hooooost* ;)
sanna hyvärinen

2013-09-12 - 14:46:05
Skrivet av: hanna

superfina, köpköp! :D ångrade själv att jag inte köpte en liknande topp ifrån tessie. volang är så fint till hösten <3

Svar: Vill färg ska jag köpa :D??
sanna hyvärinen

2013-09-12 - 16:24:57
Skrivet av: kerstin ehrenholm

snygga

Svar: Vilken färg är snyggast :D
sanna hyvärinen

2013-09-12 - 20:01:27
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Skrivet av: Gunilla

Ta den färg som DU tycker bäst om. Alla är fina på sitt sätt. Kram <3

Svar: Haha men jag är ju osäker :D
sanna hyvärinen

2013-09-12 - 22:30:04
Skrivet av: hanna

den rosa eller vita :D så fint bryta av med lite ljust! kram

Svar: Ja :D ifs så har jag mkt grått på kläder kanske ska köra på den vita hah :D
sanna hyvärinen

2013-09-13 - 09:20:51
Skrivet av: hanna

den vita gillade jag nog mest med faktiskt :D hoppas du blir nöjd, blev sugen själv att kolla upp dom topparna hihi :)

2013-09-13 - 19:26:53


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.