Fashionjoint

Svarta jeans tips

dr denim

Vem har inte varit med om att tex dina Dr Denim jeans har tappat färgen efter x antal tvättar? Jag har köpt 3 nya par på ungefär ett år, men nu har jag fått världens bästa tips av Emils syster, att man kan köpa ett helt kit med svart färg på Åhlens för typ 69 kronor, som man bara ställer med i tvättmaskinen! Nu är dem äntligen kolsvarta igen.

Kan även säga att nu kommer min bloggning bli normal igen, är på bättrings vägen av förkylningen!


Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.