Fashionjoint

Outfit idag

 
Har precis kommit till min kusin och jag har ätit lunch här. Blev Billys pizza, vi var lite extra glamourösa idag, haha! Idag tänkte jag vara duktig och visa vad jag har på mig. Vita Dr denim jeans (som jag förövrigt spillde tomatsås på, typiskt mig..) och min nya tröja ifrån Notion 1.3. Känns fortfarnade lite ovanligt med vita jeans, men man vänjer sig väl? Tycker ni om när jag lägger upp bilder på vad jag har på mig? Det är ju inte ofta det händer haha.. Men ska bli bättre på det!
 
Vad ska ni göra idag, eller i veckan? Jag vann faktiskt idol biljetter till fredagsfinalen med mamma, så vi ska dit på fredag, kanske åker tidigare så man får shoppa i Stockholm lite. Ska faktiskt bli kul! 

Posted in:





Skrivet av: Eva

sv;Ja! nu när du säger det så vore det faktiskt jätte mysigt! haha
Inte så långt kvar!

2013-09-25 - 11:44:19
Hemsida: http://josefinaeva.blogg.se
Skrivet av: hanna

snygging :D toppen var superfin! vad roligt att du ska på idol och shoppa i sthlm är det bästa haha saknar den staden :) puss söt <3

2013-09-25 - 12:05:52


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.