Fashionjoint

Nyss beställt

idol 2013 mode musik shopping vardag
Förlåt för dålgig bloggning återigen haha, men har blivit bokad mycket nu på massa olika förskolor, så det är mycket jobb några dagar framöver! Och på jobbet bland alla barn så får man inte direkt mycket inspiration haha ;) Ska snart ta en lång promenad ner till Emils mamma och mysa framför Idol där! Ska ni kolla på det ikväll?
 
Förresten kommer ni ihåg Slide Curlern jag köpte? Läs inlägget här. Fick hem den förra veckan och slet upp den för att testa den, men jag tycker inte alls den var så bra som den verkade på deras klipp på Youtube när Frida Fahrman ska visa upp den. Nej jag skickade tillbaka den. Tråkigt! Har ni bra tips på någon annan ny locktång att köpa? Köpte tröjan på bilden nu istället, tycker den var fin och ska matcha den som på bilden till mina vita Dr Denim!

Posted in: Shopping





Skrivet av: kerstin ehrenholm

jätte snyggt var köpte du tröjan?

Svar: Nelly 399 kr:)
sanna hyvärinen

2013-09-17 - 19:25:20
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Skrivet av: Emma Berglund

Svar; Kul att du är med! :)

2013-09-17 - 19:42:07
Hemsida: http://emmaberglunds.se
Skrivet av: hanna

mycket fin :) perfekt modell

Svar: Håller med :) super vacker!! Jobbar du något Hanna :)?
sanna hyvärinen

2013-09-18 - 10:23:52
Skrivet av: hanna

hoppas du visar den på :D ne jobbar bara extra i en restaurang på ett seniorboende, letar utbildningar just nu :) vad jobbade du med?

Svar: Okej! :) jag söker jobb medans jag jobbar som vikarie på förskola :) inget jag vill jobba med sen men helt okej att ha som jobb medans man söker jobb :) vill gå nagelterapeut kurs slutet på det här året eller nästa år men kostar så mkt så sparar :) kostar typ 30 tusen :/
sanna hyvärinen

2013-09-18 - 22:45:19
Skrivet av: Alexandra

Guuuuud va fin tröja =)=) Pussss

Svar: Taaack :))
sanna hyvärinen

2013-09-19 - 22:13:41
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se
Skrivet av: Angelica P

Jätte fin! varifrån?

Svar: Nelly :)! Satt as skönt på!! Sök på Notion 1.3
sanna hyvärinen

2013-09-25 - 22:31:16
Hemsida: http://www.angeliicap.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.