Fashionjoint

Kissie kanske har sett min blogg

blogg bloggportal improveme kissie
 
Jag läste på Kissies blogg att de sökte nya toppbloggare. Så jag slängde iväg ett mail till deras chefredaktör som hon sa att man skulle göra. Jag skickade ett mail om min blogg, där jag skrev vad jag bloggar om och vad mina mål är osv. Fick detta svar, kul!
 

Men man var tvungen att byta portal till Improveme.se vilket jag inte vill för tillfället, så det blir nog inget. Men kul i alla fall att jag blev en av 25 (av flera hundra) som blev utvalda till extra intressanta!


Posted in: Vardag





Skrivet av: nina

Ja kul. Synd om man ska behöva byta. Konstigt också.

Svar: Vrf är det konstigt? :p
sanna hyvärinen

2013-09-14 - 18:42:33
Skrivet av: Cissi

Om du såg programmet så var det han som blev nerropad från trappan av en av de andra mammorna :)

2013-09-14 - 19:58:25
Hemsida: http://inspirations.blo.gg/
Skrivet av: Jessica Högberg

Verkligen kul!!

Svar: Ja !! :D
sanna hyvärinen

2013-09-15 - 19:39:55
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.