Fashionjoint

I höstens färger

Hade bara höst kläder på hjärnan när jag gick runt i Västerås, hittade bara två toppar, som jag tycker var lite höstiga i alla fall! Men några perfekta höstskor hittade jag inte. Den vinröda perfekta(!!) tshirten kommer ifrån Gina Tricot och heter Estelle top, fanns i typ 6 olika tryck, den satt super bra och var as skön! Väntar tills en annan kommer in på hemsidan som var as snygg i xs!

Posted in: Shopping





Skrivet av: nina

Snygga..
Kul med ny stickafe tröjor till hösten. Jag köpte också en dist jag skicka efter väska från desigual

2013-09-13 - 18:08:43
Skrivet av: Jessica Högberg

Oh, du letar efter hösten... jag har bara semester på hjärnan just nu så den får vänta hos mej;)

Svar: hahaha, ja men värmen är ju borta :D
sanna hyvärinen

2013-09-14 - 10:27:48
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Johanna Gustafsson

snygga!

Svar: ja verkligen:D
sanna hyvärinen

2013-09-15 - 14:11:17
Hemsida: http://johannasperspektiv.blogg.se/
Skrivet av: Jessica Högberg

Här har vi haft dryga 20 grader och sol i helgen... =)

Svar: Skööönt!!
sanna hyvärinen

2013-09-15 - 19:21:06
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.