Fashionjoint

Hösten hos H&M

catwalk hm höst mode
Kommer ni ihåg när jag gjorde det här inlägget om H&Ms höst kollektion. Tänkte bjuda på lite mer färska bilder på några plagg och catwalk bilder. Skinn, fransar, broderat, nitar och spets är något vi ser mycket av hos H&M i höst och svart, vitt, beige och rött utgör höstens färgpalett. 
 
 
 
 
 

Posted in: Mode





Skrivet av: Kajsa

Jag förstår mig verkligen inte på forum funktionen på blogg.se, haha. :) Men ja, jag gör smyckena själv. Fin blogg förresten!

Svar: Okej ska kika in på din blogg igen, :) tack!!
sanna hyvärinen

2013-09-06 - 18:30:28
Hemsida: http://fashionjar.blogg.se
Skrivet av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Något jag ska göra i höst är att skaffa fler kläder från second hand, dock har vi inte så bra second hand butiker här i Luleå :(

Svar: Man läser överallt att folk fyndar sjukt fina saker på second hand, men själv när man försöker så hittar mna bara skit :( Så ja, här i enköping har vi bara 2 dåligt butiker :( Men lycka till du hehe!
sanna hyvärinen

2013-09-07 - 13:29:10
Hemsida: http://neapocalypse.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.