Fashionjoint

Daniel Wellington ♥

armband daniel wellington fossil halsband klocka michael kors rose smycken sponsrad ur
 
 
Hur fin är den inte den här Daniel Wellington klockan? Gaah. Har länge velat ha den just den här klockan och ikväll ska jag inviga den på en liten grillkväll med Emils släkt. Kommer bilder sen när jag har den på mig. Kommer matchas så snyggt med jeansfärgade jeans och en blus eller tshirt, alltså både till fest och vardags! Denna modellen heter Classic Glasgow med roseur. ♥ Kom i en jätte fin ask med äkta läder (älskar lukten haha!).
 
Jag har även fixat en rabattkod till er med koden "sanna" då får ni 15% rabatt på alla klockorna! Ni har månaden ut på er! Dem har även en facebooksida och glöm inte heller följa dem på instagram @danielwellingtonwatches. Hoppas ni får en fin kväll i kvällssolen!
 
»—▲—> Länk: http://www.danielwellington.com/sv/.

Posted in: Shopping





Skrivet av: hanna

den var superfin!! åh perfekt i färg och allt :) ska bli kul att se den på :)

Svar: hiih :)!!
sanna hyvärinen

2013-09-07 - 19:08:48
Skrivet av: Olivia

Ååh vill också ha!

Svar: Åhh ja köp en! Haha du får ju 15% rabatt nu med koden sanna !! :D<3
sanna hyvärinen

2013-09-09 - 16:57:49
Hemsida: http://www.solglans.blogg.se
Skrivet av: Isabell Hedberg

Grymt snygg! :D<3

Svar: taack:D
sanna hyvärinen

2013-09-11 - 01:47:14
Hemsida: http://isabellh.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.