Fashionjoint

Beanies / Mössor

 
Dessa mössor syns på var och varannat huvud just nu. Det började med denna "Comme des fuck down * " mössa och nu har det kommit massa andra, som jag tycker faktiskt är snygga. Tror jag ska beställa en, men vilken? Tror det blir Nyc eller Vouge isf. Men skulle kännas roligare om det var lite färg på kanske, får kika lite mer! :) Det kan till viss del gå till överdrift eftersom man trycker vilka texter som helst på dem nu och tror att det forfarande ska se 'tufft' ut, haha som tex "Geek" och "Yolo"...
 
Vad tycker ni om dessa beanies?

Posted in:





Skrivet av: hanna

ja klart du ska ha en :) har sj en svart med text från h&m, den vouge ser jätte fin ut

Svar: åh vad kul att du gillade toppen! jaaa oh jag älskar sthlms shopping, ska nog till zara för det var as länge sen jag var där! vad står det på din mössa hanna :)?

kraaaaaamis
sanna hyvärinen

2013-09-25 - 14:13:36
Skrivet av: hanna

den va jätte fin :) eller hur riktigt bra shopping stad, zara är en favorit dit måste du gå :D roliga är att jag köpte mössan i somras haha men det står Love på den i old english stil.

2013-09-25 - 15:56:33


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.