Fashionjoint

Autumn

♥ För att få snabb energi, lägg dig på rygg med benen sträckta upp mot en vägg. Blodet kommer rusa till ditt huvud och ge hjärnan en snabb syrekick som gör att man vaknar till.

♥ Vem har inte upplevt att ögonen blir trötta när man sitter framför datorn? Testa då att titta bort från skärmen, rulla långsamt ögonen upp och ner, sida till sida och blunda. Upprepa varje gång det behövs.

♥ Visste du att man blir gladare av att sjunga? Det ökar syresättningen i blodet, tränar musklerna och minskar din psykiska stress. Så sätt igång att sjunga med i låtar och sjung i duschen!

♥ Nästan alla svenskar lider av d-vitaminbrist och särskilt under vinterhalvåret. Så försök att få i dig det genom mat eller tillskott.

♥ En dunderkur för att få bort höstförkylningar är att skölja ner medecinen med en kopp grönt te. Forskning visar att det tredubblar antibiotikans effekt och gör dig frisk snabbare!

♥ Forskning visar att vi blir friskare av att ha växter i hemmet. Inget avancerat behövs, bara några färska blommor gör skillnad!


Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

vilka supertips! :D ska testas, mysiga bilder dessutom.

Svar: Håller med!! Hösten har många bra sidor också haha :D
sanna hyvärinen

2013-09-16 - 18:14:32
Skrivet av: Jessica Högberg

Du kan inte få i dej d-vitamin genom mat... ;)

2013-09-16 - 22:26:17
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Erika

Håller med! Vilken mysig blogg du har :)

Svar: tack!!
sanna hyvärinen

2013-09-20 - 13:28:54
Hemsida: http://eriku.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.