Fashionjoint

Älskar er

bloggen bloggläsare kommentarer pengar på rihanna tips tjäna älskar er

Alltså jag har inte kollat min statistik på länge, men när jag kollade nyss så blev jag positivt överraskad! Ser ni jag ligger ungefär alltid på samma antal läsare men dem senaste dagarna har statistiken höjts till det dubbla! Hoppas sita pricken för idag också kommer högra upp! Helt sjukt. Varje gång jag loggar in så har jag fått massa fina och roliga kommentarer, ni är så sjukt positiva. Jag vet några som alltid kommenterar typ varje inlägg och det gör mig så glad. Jag har hittat nya sätt att genom bloggen tjäna mycket mer pengar. Allt går så bra med bloggen och flera större företag vill samarbeta med mig. Idag fick jag en Daniel Wellington klocka på posten, som jag ville ha. (ni får se den snart!!) Hur sjukt är inte det? Jag är sååå glad! Om en månad ska jag även presentera en liten överraskning för er läsare för att ni är bäst!

 

 en som alltid lämnar kommentarer är hanna! följ henne på instagram @hannasilver_
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Lisa

Hejsan!

Måste säga att den är väldigt bra din blogg. Fast jag är mycket äldre än dig så gillar jag alla tips om modet mm. Kör hårt det kommer säker bara öka ännu mer :)

Svar: Tack!!
sanna hyvärinen

2013-09-06 - 16:07:27
Skrivet av: Amanda [SPONTAN]

Men åh vad roligt att det går så bra för dig, det är du verkligen värd! :)

Svar: ÅHH tack det var snällt sagt :D Diggar din blogg med :D!!!
sanna hyvärinen

2013-09-06 - 16:44:55
Hemsida: http://spontan.blogg.se
Skrivet av: hanna

men gud vad söt du är som nämner mig :D tusen tack tjejen, roligt att det går så bra för dig :) det förtjänar du verkligen! mycket bra blogg <3 kram

Svar: PUSS :D
sanna hyvärinen

2013-09-07 - 11:31:41
Skrivet av: Linda

Grattis! Va roligt:) Tack för bra inspiration :) Kram

Svar: Åh tack vad snäll du är det värmer!!
sanna hyvärinen

2013-09-11 - 20:30:26
Hemsida: http://lifestylebylinda.com/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.