Fashionjoint

Vinröd tubhalsduk

beanie doft dofter halsduk handsprit handsprit med doft mössa tubhalsduk vantar vogue
Det finns ju faktiskt bra saker med hösten. Förutom att det är så fina färger på löven, så kan du köpa dig höstiga halsdukar, mössar och vantar att mysa i. ♥ Jag älskar dessa mysiga tubhalsdukar att vira runt halsen i flera varv. Denna vinröda fina införskaffade jag mig på Indiska för hundringen, fanns i flera olika färger. Så mysig! Mössan har ni ju redan sett på bloggen.
 
På The Body Shop så finns det handsprit med doft för femtiolappen som är bra nu till hösten/vintern när det går mycket sjukdomar som vinterkräksjuka, förskylningar osv.

Posted in: Shopping





Skrivet av: Emelie

Snygga köp!

Sv: Ohh det var kul att du kommentera!! Roligt med en mode blogg som jag kan själv, har ju en själv som sagt! Hoppas du vill kika in på min också då!! Okej, jag kan rösta på dig!! Får hoppas du kikar in hos mig då okej? ;) Kramar, hoppas du haft en bra onsdag!

Svar: Absolut ska jag det!! Tusen tack!!!
sanna hyvärinen

2013-10-16 - 17:11:32
Hemsida: http://erikssonsmode.forme.se
Skrivet av: Diana

Älskar också tubhalsdukar, de är så himla mysiga! Jättefin färg du hade på din också!

Svar: Ja! Jag har nog snart en i alla färger känns det som! haha
sanna hyvärinen

2013-10-17 - 15:42:30
Hemsida: http://dajvs.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.