Fashionjoint

Oxford street



Nu har vi ont i fötterna efter shopping i 4 timmar och då har vi vart i 3 (!!!) butiker, plus denna 20 min när vi letar efter ett lunch ställe med wifi! Next stop är Primark, Topshop och Footlockers! Ska även kika på Topman till älsklingen! Sen fortsätter vi imorgon! Ikväll blir det troligtvis musikal, Mamma Mia! Nej, nu ska jag hugga in i min ceasar salad! :)
 
(Har inte hunnit testa wifi;et på hotellet, har bara hunnit lämna väskorna där, inatt sov vi ju nära flygplatsen)

Posted in: London 2013





Skrivet av: Nina

Åå vad kul och mysigt men handla inte upp alla dina pengar bara :)

Hoppas hotellet är hyfsat och inga läskiga djur...
Ta gärna foton så man får se hur det var. Kram

Svar: Nej då! Inga läskiga djur helt ok, förutom att wifi funkar inte!!! Damp :(
sanna hyvärinen

2013-10-24 - 17:46:04


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.