Fashionjoint

Oktober - Rosa månaden

rosa rosa bandet smink
Glöm inte att Oktober är månaden då vi ska stötta Rosa bandet och köpa rosa. Här kan du se alla produkter som är rosa där lite av pengarna går till Rosa bandet! Jag har varje år försökt göra något litet för att stödja dem, gör det ni med. Kika in senare på bloggen så visar jag mina rosa favorit ljus!
 
Ni sötdjer väl rosa bandet? Skänk några kronor i alla fall? Undrar ni vart någon av produkterna ovan kommer ifrån så lämna en kommentar!

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Gunilla

åh jag älskar rosa. Vad är det som det står bubbelgum på, är det till läpparna?
kram... moster

Svar: Skrubb till läpparna :) Från Lush! Kika på deras hemsida, dem gör inte tester på djur. As bra :)
sanna hyvärinen

2013-10-04 - 21:17:45


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.