Fashionjoint

Nelly Rea

bubbleroom nelly rea rabattkoder sale
 
1. Issue 1.3 - 60% / 2. Hummel - 85% / 3. NLY Shoes - 50% / 4. Steve Madden - 70% / 5.NLY White Label - 70%
6. NLY Shoes - 50% / 7. Club L - 30% / 8. Jeane Blush - 50% / 9. NLY Trend - 50% / 10. Wildfox - 70%
 
 
Nu öppnar Nelly portarna för rean. Ovanför har jag länkat mina favoriter med gryma reapriser.
NI HITTAR REAN HÄR

Posted in: Mode





Skrivet av: Alexandra

Fina bilder! :)

Svar: Tack!
sanna hyvärinen

2013-10-22 - 16:24:30
Hemsida: http://alexandraasfoto.blogg.se
Skrivet av: Julia ♥

Fin blogg! ♥

Kika gärna in i min blogg, har precis börjat blogga! :)

Svar: Tack! Okej ska kika in :)
sanna hyvärinen

2013-10-22 - 21:13:40
Hemsida: http://jjuliaa.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.