Fashionjoint

Ljus som luktar underbart

Mina favoritljus, som jag bloggat om förr kommer ifrån Bomb Cosmetics och luktar så sjukt gott och se så söta dem är! Du beställa dem på deras hemsida! Bombcosmetics.co.uk! Kostar under hundringen!
 
"En fräsch doft blandat av röda frukter, hallon, vindruvor, men även lite blåbär och saftiga päron. Med en sötma av vanilj och karameller." Finns på vissa Ica butiker, så gå förbi där och dofta i alla fall!
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Emmy

Åh verkar ju lukta jättegott, på beskrivningen! Lockar också att den är rosa för jag älskar rosa haha ^^

Svar: Haha :)
Lukta på den på Ica maxi!!
sanna hyvärinen

2013-10-04 - 21:06:10
Hemsida: http://eeemmylam.bloggse


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.