Fashionjoint

Koftor, koftor och koftor...

höst koftor
 
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9
 
Måsten i garderoben nu när det är kallt är såklart en drös med mysiga och varma koftor. I man garderob fattas den färgglada(2), den håriga(4) och nummer 7, polotröjan! Om jag inte hittar det här när jag åker till London så kanske jag får klicka hem dem! Vilken av dessa saknar du i din höstgarderob?
 
Blev kvällsbloggning idag för jobbade till klockan fem, sen somnade jag direkt när jag kom hem! Om det inte blir jobb imorgon så ska jag visa er mina favorit doft ljus här hemma! Ha en mysig kväll!

Posted in: Mode





Skrivet av: Gunilla

Oj vad fina tröjor. Inte många koftor (ser 3 st tror jag). Men jag älskar varma sköna koftor, men gillar inte såna tjocktröjor som man måste dra över huvudet :)

Svar: Vadå ser 3? Okej :) Puss moster
sanna hyvärinen

2013-10-03 - 20:28:45
Skrivet av: moster

Ja det är bara dom som är öppna i fram som heter kofta :) Kram

2013-10-03 - 20:59:27


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.