Fashionjoint

Iphone skal

iphone skal
Jag är på jakt efter ett nytt skal till min iPhone då de jag har är rätt tråkiga eller tråkiga och tråkiga, det är väl jag som tröttnar snabbt på dem, haha. Ovan ser ni ett par fina modeller som jag har kollat in. Har ni några tips på vart man hittar fina skal till iPhone 5? Jag brukar söka på Etsy!

Posted in: Tips





Skrivet av: hanna

gud vad snygga, älskar också byta iphone skal men nu kör jag på helsvart bara som skydd haha. hade dock inte tackat nej till den prada :D <3

Svar: Just nu har jag inget skal alls haha :/ Ja! Den är as snygg!! :)
sanna hyvärinen

2013-10-14 - 09:04:46
Skrivet av: Mira

Dom va jättesnygga! Asså jag kunde gå in och kika på tradera ibland när jag hade iphone. De kan ha ganska coola skal för ett väldigt bra pris :)

Svar: Ja visst var dem, sugen på att köpa någon av dem, men vet inte riktigt vilken. Viket gillade du mest? Precis på Tradera kan det också finnas massa :) och på ebay mm :)
sanna hyvärinen

2013-10-17 - 13:44:26
Hemsida: http://miraedlunds.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.