Fashionjoint

Fullt upp

 
Idag har jag planerat att göra mycket här hemma. Jag tänkte städa mitt rum, så det är städat när jag åker till London. Jag måste låna en väska av Emils mamma eller av farmor som jag kan packa i, haha har ingen resväska.. oppps :) Sedan står massa tidsinställda inlägg på schemat. Oj, vad ska jag få all inspiration ifrån? Haha! Vad vill ni se på bloggen? Ska jag skriva om mig och min vardag, mer mode, eller mer videos, tävlingar, musik?

Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

jag vill ha ditt hår! hur får du till så lockarna håller en hel kväll? :)

Svar: Jag lockar underhår, sen överhår :) sen drar jag försiktigt igenom med fingrarna så det inte ser ut som perfekta docklockar lixom :) sen tar jag proffs hårapray bara :)) <3
sanna hyvärinen

2013-10-22 - 09:18:27
Skrivet av: hanna

tusen tack för tipset gumman! :D:D ska testa att göra så, hoppas man får till lockarna med min lilla plattång bara haha. Puss <3

Svar: Hoppas det går bra :) vilken storlek har du på trosor? Kanske ska tillbaka till vs innan vi åker :) får se om det blir så!
sanna hyvärinen

2013-10-25 - 15:44:08


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.