Fashionjoint

Can’t Get Enough Of This “Jacket-Talk”

 

Buy the jackets HERE

När vi ändå pratar om perfekta jackor (känns som dem kryllar överallt på bloggar just nu, haha!)  kan jag ju inte undgå om att skriva om denna godingen. Denna vill jag absolut krypa in i under hösten tillsammans med en beanie.. Blir typ varm när jag ser den. Påminner lite om den söndersuktade acne-jackan även men till en typ 20-del av priset.


Posted in: Mode





Skrivet av: Jessica Högberg

Synd att bilden inte kom med=))

Svar: I inlägget? Den syns ju :)
sanna hyvärinen

2013-10-14 - 20:12:07
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.