Fashionjoint

2st Säsonger 2

Oj bloggar jag verkligen såhär tidigt? Haha tror aldrig jag har gjort det förr! Varit vaken sen halv 7, för ska jobba kl 10. Såhär på morgonkvisten så kan jag komma med två bra nyheter inom svenska serier. Mina två favorit serier ska ha en säsong två. Både Elsas värld och världens bästa Portkod 1321! Har ni sett något av dem? Om ni inte har gjort det så måste ni göra det!!
 
Nu kan man se Säsong 1 igen av Elsas värld igen, för att sedan ladda upp för Säsong 2 som drar igång den 30:e oktober. Avsnittet slutade ju bara att dyka upp så nu är väll alla förtvivlade tjejer glada igen haha! Och Portkod 1321 (som jag faktiskt älskar lite mer än Elsas värld hah) på facebook beskriver säsong 2 såhär:
 
"Happy Jankell och Fanny Klefelt kommer tillbaka som Steph och Agnes. När vi möter tjejerna igen är det vår! Steph och Agnes är bästa vänner och går sista året på gymnasiet med bara några månader kvar till studenten.

En kort och intensiv tid, och oförutsedda händelser inträffar som sätter allt i gungning - inte minst deras vänskap.

Precis som tidigare skriver Linnea Roxeheim och Louise Pope manus och Linnea regisserar även serien. Mer information kommer. Håll utkik här och på Portkods 1321s Instagram-konto! Tagga med #portkod2
"
 
 

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.