Fashionjoint

Starbucks till Sverige!

2013 danmark finland hela sverige bakar krig norge starbucks till
Kändisfavoriten Starbucks öppnar 50 caféer i Sverige nästa år! Är ni taggade för att dricka kaffe som stjärnorna? Jag är! Undra bara hur det kommer gå för Espresso House och Waynes Coffee? Cafékrig haha?
 
 

Posted in: Tips





Skrivet av: Emma

Åh vilka fina bilder!

Svar: Tack!!
sanna hyvärinen

2013-11-20 - 20:38:57
Hemsida: http://weagain.blogg.se/
Skrivet av: Clara

jättefina bilder verkligen! har varit i London många gånger, och detta är en jättebra guide då jag ofta missar massa saker när man är där!

Svar: Åh vad kul att du tycker det!!! :D blir jätte glad! Vart brukar du bo när du är där? Kram!
sanna hyvärinen

2013-11-20 - 20:40:37
Hemsida: http://claraamanda.blogg.se
Skrivet av: Josephine

I början som kommer nog gå lite knapert för Espresso House och Waynes Coffee, men sen kommer det nog inte vara så stor skillnad för dom då Starbucks tar ca 50 kr för en mellan latte och kaffe ligger på dryga 40 kr, så det kommer att bli lite dyrare att gå på Starbucks.

Svar: Jo precis! Det tror jag med. :)
sanna hyvärinen

2013-12-01 - 15:21:38
Hemsida: http://stiles.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.