Fashionjoint

MAD

 
Så arg. I Söndags så hittade jag inte min kamera så började leta både hemma och hos Emil. Men den fanns ingenstans, så jag började fundera när jag hade den sist och jag kommer ihåg att jag tog med den till Tess för att vi skulle ta bilder på våra Jelly Shots. Men jag glömde ta bilder och kameran låg i väskan hela kvällen. Vi gick till All in och jag lämnade in den i garderoben tillsammans med min plånbok. Jag är säker på att någon av dem två killarna i garderoben snodde min kamera och mina pengar i plånboken. Har inga sedlar alls kvar där i. Garderobsfittor. Är mest sur för jag har alla mina London bilder på kameran! Hoppas DU brinner upp i helvetet. Ska anmäla! 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Jessica Högberg

Har du ringt dit och kollat om den finns?? Hoppas du hittar kameran... Kram!

Svar: TACK! Nej, men ska göra det. Men tror inte dem andra anställda vet om en i garderoben tagit den. Men vem ve dem kanske "erkänner" och ger tbx den och låtsas som dem hittat den :)
sanna hyvärinen

2013-11-14 - 10:19:59
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.