Fashionjoint

London shopping - del 4

Pull&bear H&M, Vagabond, Net-A-Porter, Michael Kors och Zara! forever21 london shopping nike air primark topshop vs
Den pudrosa tröjan i angora material älskar jag, min favorit! Så mysig och fin! Den kommer ifrån Topshop och kostade £46.00 (500 kronor). Den med rosor på kommer ifrån Zara och kostade £19.99. Shotsen kommer att bli ett finare alternativ till jeans shortsen i sommar när man vill klä upp sig lite, £18.75 kostade dem! (200 kronor)
 
 Mina träningstights ifrån HM svek mig och töjde sig ganska snabbt så ville ha ett par ordentliga, så köpte ett par på Nike för över 600 kronor! (£66.00) Sjukt för ett par tights, men så värt det! Älskar dem, så skönt material. Byxorna är i lite blankare material och kostade £15.99 (170 kr) Påminner om den ifrån gina som alla har, men myyycket skönare stretchmaterial.

Posted in: London 2013







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.