Fashionjoint

Instasnaps @ffashionjoint

bilder film follow followers funny instagra instagram kim kardashian movie picpictures snap snaps taggar tags
1. Ni som letar efter turtleneck tröjor så fanns det några på H&M, men i vanliga färger. (Jag letar efter en ljusrosa. Någon som vet vart man kan hitta en? Forutom de på Gina) 2. Fixade mina naglar förra veckan, men lite glittriga tippar. 3. Så sant!
 
4. Haha så söt med örat rakt upp, "vad skrattar du åt?" 5. Bild på massa fina moln på flyget hem ifrån London. 6. Kolla in min roomtour video om ni inte redan gjort det, här!
 
7. Var tvungen att filma när Jeffery drack mjölk, han skvätte så mycket på tassarna, hah. 8. Word. 9. Selfie!

Posted in: Instagram







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.