Fashionjoint

Im so fluffy

fej päls hm kofta kollage mode mode päls äkta päls
 
Lagarconne / Question-Air / H&M / Net-a-porter / Bag Borrow or Steal / Michael Kors
 
Kalla dagar som dessa så vill jag bara krypa ner under täcket brevid Emil och stanna där. Så denna outfit skulle inte sitta fel! Jag är inte frisk än och det är så frustrerande, för jag har ingen energi alls och jag har så mycket jag vill göra! Min husläkare trodde jag höll på att få köttelfeber. Vart så ledsen först för jag såg framför mig att jag i 3-4 månader kommer få skit tråkigt, (man får inte anstränga sig alls då) ..Men det tror inte jag för både Emil och jag har fått massa röda prickar i ansiktet nu, som tydligen ska vara höstblåsor, hoppar väl på det då. Vill verkligen inte få köttelfeber!
 
Idag har jag varit på arbetsintervju igen, kan ju bara säga thanks god for make up! Annars hade dem fått sett ett lik med påskkärring prickar i hela ansiktet! Haha undra hur det skulle se ut.. Ikväll blir det Paradise Hotel för min del, ska ni också kolla?

Posted in: Vardag





Skrivet av: frida christina

Så fint!

Svar: Ja den där skulle man inte tacka nej till!
sanna hyvärinen

2013-12-02 - 10:18:36
Hemsida: http://fridachristinas.vionno.se
Skrivet av: Filippa [FIDELIPPAN.SE]

jätte härlig blogg :) kram

Svar: tack! :)
sanna hyvärinen

2013-12-04 - 19:58:34
Hemsida: http://fidelippan.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.