Fashionjoint

Cheap Monday har öpnnat webshop

cheap london shopping men monday nelly rea news rabatt se online shop women shoppa sweden webshop
Cheap Monday har öppnat en egen webshop! Siten lanserades förra veckan och där hittar man hela deras sortiment samt pre- och in-season kollektioner. Passa på att shoppa, man får nu 20% rabatt på hela sitt första köp plus att dem bjuder på frakten, www.cheapmonday.com.
 
Idag så ska jag jobba, börjar kl 14 (lyx) och slutar 16.30! Så vi hörs efter det. Såg att många gillade mitt London guide inlägg, nästan besöksrekord. Yey!
 
 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.