Fashionjoint

Video från igår

Sommar Uppsala Valborg enköping fest
Sitter hemma hos Emil på hans soliga balkong och väntar på bättre tider så jag orkar gå hem. Klippte ihop en liten video ifrån igår, innan när vi åt och väntade på att folket skulle komma :)! Vi åt och drack gott och sedan gick vi ut en snabbis på All In och dansa. Hade iaf en bra kväll och är glad att jag stanna i Enköping. Vart eran kväll lyckad?
 

Posted in: Videoklipp





Skrivet av: tess

Va roligt ni verkade haft de :D och mysig middag:) Puss på dig Gumms<3

Svar: ja det hade vi :) puss, vi måste ses snart!
sanna hyvärinen

2013-05-03 - 23:26:46


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.