Fashionjoint

Victoria Secret Bikini

Kommer ni ihåg att jag bloggade om att jag beställde en Victorias Secret bikini!!? (läs här)Den har äntligen kommit efter 3 veckor! Så gaaalet snygg!
 
Den satt lite för tight över brösten, så dem ser ännu mindre ut, men den var snygg ändå, haha!

Posted in: Shopping





Skrivet av: kerstin

snygg men inte passar den mig?

Svar: hah kanske lite för ungdomlig för dig :) men Vicoria secret har massa andra som alla kan ha :)
sanna hyvärinen

2013-05-23 - 07:49:03
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.