Fashionjoint

Rihanna stämmer Topshop

 

Rihanna har stämt klädkedjan Topshop efter att de tryckt upp tröjor med sångerskans ansikte på.  Anledningen är att klädkedjan har tryckt upp flera olika t-shirts med bilder på Rihanna utan hennes tillåtelse. Topshop är stämda på närmare 38 miljoner kronor.  

 

Dessutom tycker Rihanna att bilderna de använt är direkt fula. Även kvaliteten på tröjorna hade Rihanna synpunkter på. 

 

Topshop själva tycker att dem inte har inte gjort fel. Topshop säger att då bilden är tagen på offentlig plats så är det tillåtet att använda bilden utan Rihannas godkännande. 


Posted in:







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.