Fashionjoint

Nelly paketet kommit

aztec converse nelly vitt
För några dagar sedan bloggade jag om att jag hade shoppat lite på Nelly (se här).  Nu har jag fått mina (första) converse och mina vita shorts! Conversen ska jag klart behålla, men funderar på om jag ska skicka tillbaka skhortsen, liite stora runt benen och bra i midjan. Så kan inte beställa en storlek mindre heller.. Typiskt! Men bra att det är gratis frakt och retur denna månad då!
 
Detta är mina första Converse och jag är jätte nöjd! Äger du några?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Jennifer-livet genom mitt objektiv

fina inköp :)

Svar: Tack! Synd att shortsen inte satt så bra, blir nog att skicka tillbaka!
sanna hyvärinen

2013-05-10 - 22:24:44
Hemsida: http://jenniifersjo.blogg.se
Skrivet av: Cajsa Torres

Snyggt :)

Svar: tack! :)
sanna hyvärinen

2013-05-16 - 21:20:28
Hemsida: http://chawey.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.