Fashionjoint

Mina bikinis

Jag har gjort x antal inlägg om badräkter och snygga somriga bikinis. Men vad ska jag bada i, i sommar då? Jo här har jag tagit kort på alla min bikinis som jag har. Har ännu inte invigt VS biknin! Lääängtar. Idag har jag solat lite och fick jätte snabbt en linje ifrån min bikini.  

Posted in: Vardag





Skrivet av: Linn Ahlex

Snygga! :

Svar: tack!! :D
sanna hyvärinen

2013-06-02 - 21:24:09
Hemsida: http://linnffotar.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hej där skulle du kunna ringa mig på 0762672979

Svar: men yue, äckelbrud
sanna hyvärinen

2014-07-27 - 23:01:05


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.