Fashionjoint

Kan Dee Shop på Festival

Sommar blommor boots essie fashion festival orange summer
Sitter här och äter mini chilichees tops som älskling köpte till mig. Drömmer mig bort i ämnet festival och med favoritmärket Kan Dee Shop! Ett kollage som jag satt ihop nyss i samband med en tävling hon har nu. Såhär vill jag gå klädd i sommar. Ska ni på någon festival?
 
Nej nu ska jag gå till min älskling och mysa. Krypa ner under täcket och säga hur mycket jag älskar honom. Var bara tvungen att blogga lite först. Imorgon tänkte jag visa lite saker jag shoppat (ovanligt?) och ca 40 olästa kommentarer ska besvaras, kul! Sovgott fina ni.

Posted in: Mode





Skrivet av: felicia

snyggt!

Svar: tack!! :D hoppas man går vidare i tävlingen!
sanna hyvärinen

2013-05-26 - 22:52:30
Hemsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Skrivet av: felicia

snyggt!

2013-05-26 - 22:52:30
Hemsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.