Fashionjoint

Ivy Revel

ivy revel kenza
Se Kenza bära den högra klänningen här.
 
Snart öppnas portarna till Kenzas webshop Ivyrevel.com! Det har ju varit väldigt hemligt och dessa två klänningarna, en jeansliknande shorta och ett linne är det ända man har fått se skymten av. Jag har väntat med spänning i månader och vad jag har sett ser det mycket lovande ut! Jag älskar klänningarna och jag älskar typsnittet på namnet och tycker även att namnet låter väldigt proffsigt. Någon av er läsare som längtar lika mycket som jag och vad har ni för förväntningar?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.