Fashionjoint

Gokart

Igår så åkte några kompisar gokart och då följde vi med ett gäng och kollade på. Det var spår mysigt och trevligt, och väldigt bra väder! Filmade och klippte ihop en liten video. Vad har ni annars gjort idag? Har varit ute i det fina vädret hela dagen. 
 
Först var det träning sedan tävling. Alban vann, Dennis kom två. Sedan vet jag inte om det var Uran eller Emil som kom trea! Men jag hejade på Sandra Strok. (Skriver efternamn för min andra Sandra också heter det)
 

Posted in: Videoklipp





Skrivet av: Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

så kul med gokart :)

Svar: jaa! men vågade inte testa, får göra de nästa gång. har du åkt?
sanna hyvärinen

2013-05-18 - 22:08:14
Hemsida: http://missnock.blogg.se
Skrivet av: SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!

Gud så roligt! :D

Svar: Super kul!! :) ska lätt testa nästa gång!
sanna hyvärinen

2013-05-19 - 00:13:05
Hemsida: http://sandratorn.se
Skrivet av: Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

- Aha okej :P Japp, gjorde det förra året i Thailand :) Det var superkul!

2013-05-24 - 16:47:45
Hemsida: http://missnock.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.