Fashionjoint

Emma Ostergren

Jag är nog Emmas största fan. Jag kollar in hennes blogg flera gånger om dagen och inspireras något enormt när jag kollar hennes bilder. Ser ni hur naturligt vacker hon är och hennes personlighet är jätte härlig. För er som inte vet så är Emma tjejen som äger Emmaoclothing, med dem underbara virkade plagen som ni läser om på allas bloggar, sedan några år tillbaka. Som även jag suktar över. Nu tycker jag alla går in på hennes blogg och inspereras av hennes bilder! Klicka på bilden ovan.

Posted in: Tips





Skrivet av: Anonym

TACK snälla du...!!!
Råkade snubbla in på detta inlägg när jag försökte hitta tillbaka till en artikel om Emma O Clothing, haha :) :)

Gud, så gullig du är... <3

Största kramen Emma

2013-06-29 - 19:30:15
Hemsida: http://www.emmaoclothing.se
Skrivet av: Anonym

TACK snälla du...!!!
Råkade snubbla in på detta inlägg när jag försökte hitta tillbaka till en artikel om Emma O Clothing, haha :) :)

Gud, så gullig du är... <3

Största kramen Emma

2013-06-29 - 19:31:01
Hemsida: http://www.emmaoclothing.se
Skrivet av: Emma Ostergren

TACK snälla du...!!!
Råkade snubbla in på detta inlägg när jag försökte hitta tillbaka till en artikel om Emma O Clothing, haha :) :)

Gud, så gullig du är... <3

Största kramen Emma

Svar: Åh, vad roligt att du hittade till detta inlägg! :)) Så lite så, menar varenda ord! Du är så vacker och duktig! :* KRAM
sanna hyvärinen

2013-06-29 - 19:31:51
Hemsida: http://www.emmaoclothing.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.