Fashionjoint

Dr denim billigt

Ni vet ju att jag två gånger tidigare har tipsat om Members.com, där dem har bra erbjudanden hela tiden. Det är en en sida med sjuka deals. Just nu kan du tex få 55% rabatt på Hunkdory eller Maxfactor till 44% billigare.
 
Jag längtar till den 9 Maj, då kommer ett erbjudande som ger dig hela 60% rabatt på Dr Denim jeans, så hade du tänk beställa sådana så bli medlem på denna sidan så får du dem för mindre än halva priset! Hur sjukt är inte det? :D
 
SÅ om ni vill bli inbjudna så lämna en kommentar så bjuder jag in er så får ni även 50 kr att handla för!

Posted in: Tips





Skrivet av: Josefine Anerland

SV: Ja ellerhur?! Hade gärna haft den annars också om det inte vore för priset haha!

2013-05-04 - 08:26:51
Hemsida: http://josefineanerland.blogg.se/
Skrivet av: Cecilia

sv: lägg till mig, säg vilket nummer så gör jag detsamma för dig sen!

2013-05-04 - 15:36:39
Hemsida: http://fashionperspective.blogg.se
Skrivet av: Ida

Åhh vilket bra tips! kan du bjuda in mig? hade vart helt grymt! :)

Svar: Stod att du redan var inbjuden! :) Dock så hade jag otur för dem hade inte rea på just dessa byxor! Men dem har på massa annat. Kram!
sanna hyvärinen

2013-05-08 - 21:54:04
Skrivet av: Linnea

Åh snälla bjud in mig jag vet att det är lite sent men ändå😊😊👍

2013-09-23 - 09:35:22
Skrivet av: Linnea

Åh snälla bjud in mig jag vet att det är lite sent men ändå😊😊👍

2013-09-23 - 09:37:45


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.