Fashionjoint

Tips: Naglar inför påsk

 
Dessa produkter finns hos Parelle.se!
 
Nu när det är påsk måste man ju överdirva med färgerna! Jag älskar påskfärgerna! För att ha snygga klor i påsk så föredrar jag dessa nagellack ifrån Essie. Ni som känner mig vet att jag älskar att fixa naglarna och hos Parelle kan du shoppa nagellack till bra priser och dem erbjuder alltid fri frakt och alla ordrar som görs innan kl 15 skickas iväg samma dag!

Posted in: Tips





Skrivet av: Jessica Högberg

Färg var ordet sa Bull!! ;)

Svar: Haha precis!
sanna hyvärinen

2013-03-28 - 18:09:10
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Så fina :)

Svar: Ja! :)
sanna hyvärinen

2013-03-29 - 13:04:02
Hemsida: http://FotbollsSanna.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.