Fashionjoint

Tips: Hampton by kappahl

Måste rekomendera detta! Kappahl har börjat med en liten avdelning av en kollektion som heter Hampton. Kolla kläderna här.
 
Blev helt kär när jag kollade igenom sortiemntet. Riktigt fina saker. Bikinisar, väska, nessäcer, armband, byxor & tröjor, både stickade & snygga t-shirts. Bra priser också. Det här är verkligen en stil jag gillar, fräscha kläder som är lite "sjömans stil" eller hur man nu ska säga. Påminer lite om lexington om jag får säga det? Någon annan som varit inne på kappahl och sett detta?

Posted in: Tips





Skrivet av: Jessica Högberg

Oj, va härliga!! Måste nog in en sväng=)

Svar: Ja! As snyggt!
sanna hyvärinen

2013-03-25 - 12:59:33
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.