Fashionjoint

Iphone purse

Vad man blir lycklig när man vaknar och solen skiner ute! Det är jätte varmt ute, för varmt med vinterjackan! Men törs nog inte lägga ifrån mig den ännu. Även fast jag vill inviga min nya älskade skinnjacka ifrån Vero Moda. Tänkte även försöka göra ett inlägg senare i veckan med alla mina favorit jackor jag äger. 
 
När jag åt frukost imorse och surfade på Emils ipad så klickade jag min in på Topshop och titta vad jag hittade! Iphone plånböcker, som ser ut som små handväskor! Så söta & det bästa av allt - många av dem passade Iphone 5!
 

Tog även med dessa söta iphone fodral i kollaget, älskar den röda färgen. Vilken av dessa blev din favorit?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.