Fashionjoint

Hipanema

Fick syn på Rita Ora i snyggt armband från Hipanema och har sen dess spanat runt efter dessa godbitar som finns i en mängd varianter. Passar perfekt att ge bort som present. Jag är lite sugen på attt köpa ett åt mig själv haha. 
 
Två tjejer från Paris kom på idén efter en resa till Brasilien då de liksom många av oss älskar att bära många armband. Med ett stort spänne som alla armband är fästa i går det snabbt att få på sig ”alla” sina armband och de finns i en mängd modeller. Detta ovan fann jag här.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.