Fashionjoint

Emil fick ingen ambulans - dog.

Fan vad jag blev ledsen och arg när jag såg på nyheterna nyss. I vanliga fall bloggar jag inte om sånt här men blev så känslosam när jag hörde ett ljudklipp. Det är 23 årige Emil Linnell som ringer 112 för att han mår jätte dåligt och har andnöd. Han ringer flera gånger men de skickar ingen ambulans för sköterskan som pratar med killen tror han har panik attack. (Jag har haft panik attacker och jag vet att man knappt kan andas men man hör att denna unga man verkligen är i nöd.)
 
Man hör hur denna unga kille ber för sitt liv och säger att han ska skicka ambulans för han inte kan andas och hur denna fitta på sos säger "Jag får inte riktigt klart för mig vad det är som du vill ha hjälp med för du springer ju omkring i lägenheten & andas utan problem och du pratar utan problem." - Direkt efter han har svimmat. JÄVLA FITTA. Det här gör mig så jävla arg. Tur som fan att han inte har jobbet kvar! Han kan gå och dö. Punkt.
 
Det här ljudklippet jag hörde skär i hjärtat. Läs hela samtalet här, eller lyssna på nyheterna.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Alexandra

USCH vilken hemsk historia!! =(( Nu har jag dedikerat ett inlägg till dig, så in o LÄS o gör det jag bad dig om, lillsnuffsan! KRAM å PUSS

Svar: Heeej sötnosen! Hah jag läste nyss! Söt du är, loovveeeee uuu :)<3 jadå jag gör listan senare, hihi tröt nu & ska logga ut :) PUSSS O KRAM SKUMMBANAN
sanna hyvärinen

2013-03-11 - 19:09:12
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se
Skrivet av: Jessica Högberg

Nej men fy, det vill jag inte höra!! Sa hon verkligen så... *ryser*

Svar: Ja :/ Så hemskt!
sanna hyvärinen

2013-03-11 - 23:58:40
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Felicia

Mår dåligt av att läsa det! :( skulle betyda super mycket om du ville kika in på min blogg lite då och då! puss och kram!<3

Svar: Håller md1 Absolut kan kika in :)
sanna hyvärinen

2013-03-13 - 18:30:43
Hemsida: http://thisisthename.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.