Fashionjoint

Beskriv mig

Skulle vara kul att veta eftersom jag inte är så personligpå bloggen med bilder osv Tycker ni jag ska bli det eller något annat som fattas?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Julia!

Bilder på diiiig! Vet knappt hur du ser ut! Vill se ditt hår, makeup, när du är vardagsklädd, när du är festklädd, allt möjligt :)

Svar: Ska bli bättre på det! Haha måste verkligen ta mer bilder på mig :) brukar fp höra ser oftare haha! Men det är roligare de som läser då blir bloggen mer personlig ju :) kram!
sanna hyvärinen

2013-03-22 - 19:00:14
Skrivet av: Alexandra

Håller med Julia!! Och dessutom är jag duktig på att fotografera! Så ses nån dag, hitta nån location o ta lite bilder lillsnuffsan min?? Dessvärre känner jag att jag inte kan svara på inlägget, för du vet redan hur jag skulle beskriva dig?! KRAM gumman, ringer imorrn!!

Svar: PUSS!
sanna hyvärinen

2013-03-26 - 01:30:32
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.