Fashionjoint

VS Mody mist

 
När jag samarbetade med Parelle, så fick jag presentkort hos dem. Hade helt glömt bort det och nu när jag kikade in på deras hemsida så hade de fått hem flera olika Victoria Secret Body Mist. Jag har aldrig hakat på trenden att köpa dessa, men har bara hört massa posetivt om dessa dofter.
 
Googlade länge och dessa två verkar vara två stora favoriter. Om jag gillar dem kommer jag nog också börja samla!
 

Posted in: Shopping





Skrivet av: Sanna Widman

Åhh vill med ha :) fick "Love spell" till julklapp och vill verkligen ha flera :) en vän har "ravishing love" som jag söker efter nu, luktar så gott :)

Svar: Vad luktar dem:)?
sanna hyvärinen

2013-06-18 - 08:49:08
Hemsida: http://FotbollsSanna.blogg.se
Skrivet av: Linda [fotoblogg]

Vill också ha.. Har luktat på pure seduction och den luktar svin gott!
Förresten, skulle du kunna vara jätte gullig? Rösta då på mig i denna tävling http://ainaphoto.blogg.se/2013/june/finalisterna-till-fototavlingen.html#comment är nummer 13 och man röstar i "röstrutan" längst ner i inlägget. Gör du detta och skriver en kommentar i mitt senaste inlägg så får du en länk då tävlingen är slut! Skulle betyda mycket för mig, kram! :)

Svar: SÅ! :)
sanna hyvärinen

2013-06-18 - 13:29:46
Hemsida: http://lindassphoto.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.