Fashionjoint

The Body Shop Honey Bronze

Jag vill tips om Honey Bronze från The Body Shop som är en lystergivande olja som ger fukt och näring åt huden. Den ger den där solkyssta skimrande looken och man kan till och med använda den i håret! Den finns i två olika nyanser. När man kikar på dem i flaskorna ser de ganska olika ut, men skillnaden är ganska liten när de är applicerade på huden. Den nya nyansen har lite större skimmerkorn i sig. Så det spelar ingen roll vilken du köper. För 245 kronor blir den din!
 
 

Posted in: Tips





Skrivet av: Jessica Högberg

får kolla i taxfreen imorgon;) Önskar dej en fin vecka!

Svar: nemen, fusk vart ska du resa? eller är det båttripp?
sanna hyvärinen

2013-06-25 - 11:10:24
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Louisefoto

Sv. tack för din söta kommentrar :) hoppas du kikar in någon mer gång kramar

Svar: tack detsamma! :)
sanna hyvärinen

2013-06-25 - 14:23:30
Hemsida: http://Louisefoto.spotlife.se
Skrivet av: Jessica Högberg

Var i Berlin några dar=)

2013-07-04 - 22:58:35
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.