Fashionjoint

Style Crush: Hair Scarfs

 
Älskar dessa bilder på rihanna! Dock skulle jag själv inte välj att klä mig såhör för fem öre, då det bara skulle se skrattretande ut. Men en annan fin detalj till sommaren som n där ute (och även kanske jag, eller inte hah..) kan hänga på är att bära en scarf i håret! Rihanna bär en scarf i håret på nästan var och annan outfit och jäklar så grymt det är. Man matchar tydligen bäst med denim. Dessa hårscarfar är från Bikbok.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.