Fashionjoint

Spara eller slösa

 
Jag har länge suktat över en Michael Kors väska (eller Celine väska) men känt att spara pengarna till att resa är prio ett. Modellen är stor och enkel och passar till nästan allt. Nu såg jag att HM hade fått in en look-a-like väska för en tiondel av priset. Så nu sitter jag här och nattshoppar på HM.

Posted in: Shopping





Skrivet av: Josefin Norlén

Kan inte hålla tassarna borta från H&Ms väska. Den får nog följa med mig hem någon dag ;)

Svar: Skynda och beställ hjärtat, dem tar slut snabbt :D
sanna hyvärinen

2013-06-24 - 12:08:15
Hemsida: http://josefinanna.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.